Kozmik bir kimya laboratuvarında yer aldığımızı düşündüren belgesel. Terimlere boğmayan akıcı bir anlatım ve ürpertici, muazzam görsellik... (İzledikten sonra Dünya'yı ve Ay'ı bağrınıza basmak isteyebilirsiniz. :)
Çok isterdim IMAX te izlemeyi ama orada hep örümcek adamlar var; ışıkları kapayın, büyük ekran bir tv de hayretle izleyin; insanoğlunun şu anlık elinde olanlar ile yapabileceği en iyi görsel şölenlerden biri !
Muhteşem bir belgsel, konuya ilgili herkesin izlemesi lazım. Görsellik çok iyi, anlatım muhteşem. Sıkmadan, uzatmadan konuya çok iyi odaklıyor sizi. Gitmediğimiz, belki hiçbir zaman gidemeyeceğimiz yerler ile ilgili bu kadar çok bilgi sahibi olmamız takdire şayan.
Bugün,bir uzayda yaşadığımızı dahi bilmeyen,dünyanın yuvarlaklığını kitaplardan okumuş ve gökteki yıldızları ışık oyunu sanan,bir grup gençle birlikte bunu izledik.
Belgeselden ziyade,genç dimağların şaşkınlığı beni mutlu etmeye yetti. Cehaletin en büyük ilacı sanattır.
Yerküremizden, evrenin merkezine; oradan da, bilinen evrenin sınırına doğru devam ediyor. Mesafe uzak olduğundan, manzara izlemeye pek fırsat vermiyorlar. Şöyle bir bakıpgeçiyoruz,sadece. Ama manzara, on numara. İki dakka şu kızıl cücenin yanında bir soluklanalım, kara deliğin içine bakıp kaçalım vb... falan yok.
Şu anki bildiklerimizle hazırlandığı için, ileride uzaylıların makara malzemesi olma riskimiz yüksek. Belki şu an SETI'den bize kıçlarıyla gülüyolar ama,bilinmez. Sadece, tarihi kayıt altına alalım diye, diyorum. Saygılarımla.
@zeytinekmek
10 yıl önce
https://www.youtube.com/watch?v=-MmWeZHsQzs nedense bu da olsun istedim.
@josephwhite
13 yıl önce
9.1 / 10
@darkblack
13 yıl önce
9 / 10
@porcorosso
14 yıl önce
@porcorosso
14 yıl önce
@havlayankuzu
14 yıl önce
9.3 / 10
Belgeselden ziyade,genç dimağların şaşkınlığı beni mutlu etmeye yetti. Cehaletin en büyük ilacı sanattır.
@mbaran
15 yıl önce
4 / 10
@havlayankuzu
17 yıl önce
9.3 / 10
Şu anki bildiklerimizle hazırlandığı için, ileride uzaylıların makara malzemesi olma riskimiz yüksek. Belki şu an SETI'den bize kıçlarıyla gülüyolar ama,bilinmez. Sadece, tarihi kayıt altına alalım diye, diyorum. Saygılarımla.