Dünya Savaşı Z Yorumları

Dünya Savaşı Z filmi detayları

@nevisahsinamuna

11 yıl önce

7.5 / 10

Ya tamam klise oldugunu bende kabul ediyorum ama o kadar da kotu bir film degil abartmayin abi. Her film oscarlik olucak diye birsey yok ki. Bn guzel bir 110 dakika gecerdim ve bu yeterli benim icin

@cazsever

12 yıl önce

3 / 10

İzlediğim en kötü filmlerden biri. İzlerken klişelerden bıkmıştım ama yine de sonunu getirmiştim. Aldığı puanı kesinlikle hak etmediğini düşünüyorum.

@senadir

12 yıl önce

en uzun pepsi reklamı
S

@sonofneptune

12 yıl önce

8.7 / 10

Evet, klişelerin bol olduğu düz bir senaryosu vardı. Fakat film öyle bir çekilmiş ki bence bunlara takılmadan izleyebilenler için tam bir şölen olmuş. Müthiş bir filmdi. Gerek görsellik, gerek oyunculuklar (özellikle de Brad Pitt) sağlamdı.
V

@vkopuzoglu

13 yıl önce

5 / 10

Filmin tek artısı zombi olayına farklı açıdan bakmış olması ve Brad Pitt'in oyunculuğu diyebilirim. 3D ise ahaha güldürmeyin beni! Hangi 3D sadece adı var kendisini yağmurlu uçaktan atlama sahnesi dışında göremedim ki o da çok karanlık olduğundan anlaşılmıyordu.

Yapmayın etmeyin gidin Resident evil ya da The Walking Dead seyredin buna bulaşmayın.

@film_duce

13 yıl önce

5.4 / 10

Klişeleşmiş kısımlar var.Ayrıca insanlar zombiler hakkında öyle bir sahibi ki şu aralar sanki bu klişeler olmasa ''böyle olmaz hemşehhriimm yanlış yapmısan'' gibi tutum da geliştirebilirler yeni gördükleri şeylere.Neyse işte izleniyor mu izleniyor ama bir overrated...

İsrailli kızla kaçıp uzaklara gitmesini çok istedim neden bilmem...

@strangelove

13 yıl önce

6 / 10

zombi türevi filmlerinin azalarak bitmesinin gerektiğini gösteren bir başka film daha. öyle ki her zombi filminde aynı kaçış sahnelerini, aynı aksiyonları, aynı diyalogları, aynı tür dramatik sahneleri, aynı dünya barışı insanların kardeşliği mesajını görmekten gına geldi. tamam izlemek biraz eğlenceli olabilir ama artık gerilim sahneleri bile germiyor çünkü neler olacağını az çok tahmin ediyorsunuz. sonra dönüp george romero'ya bir kez daha ah ediyorsunuz.

@holyghost90

13 yıl önce

5 / 10

Ben diğer zombi filmlerinden bi farkı olmadığını düşünüyorum.Senaryo hikaye hep aynı.Sadece brad pitt oynuyor diye şişirilmiş bir film olduğunu düşünüyorum.Zombilerden korkmak yerine gülebiliyoruz mesela.Brad pitt olmasa eminim bu film hakettiğinin üstünde değer görmezdi...

@vipassana

13 yıl önce

İçinde zombi varsa çok sevimsizleşiyor zaten film.

@rinustalarin

13 yıl önce

2 / 10

Galiba bir film isminde WORLD ya da WAR kelimesi geçiyorsa izlemeden önce emin olmak gerekiyor... Hele ikisi birden warsa zıçaranziiiii...

Bugün 4 film izledim, bu dahil 2 tane filmi karantinaya aldım. Ancak öbürünü çıkarsam mı acaba demeye başladım. Bu kadar büyük bir hikayeye, bu kadar minik ve çocuksu bir senaryo yazılamazdı herhalde. OHA falan oldum resmen! Bu film izlerken keyif alınamayacağı anlamına gelmiyor. Lakin, en azından ilk 1 saatinde dinmek bilmeyen kaliteli bir aksiyon algısı vardı filmde.

Bu arada adamlar sempatizanlık konusunda Mel Gibson'ı sollamakla kalmaz, hafif bir direksiyon hareketiyle takla attırıp, komaya sokarlar. Nedeni aşağıdaki SPOYLIR'lı kısımda açıklanmıştır.

Filmdeki Amerikalılarımız... yazık. United Nations'ın önde gelenleri yanında, ancak tüm diğer ülkeler Amarikancağızlarımızdan çözüm yollarını saklamışlar. Sonta hemen GERRY'mizi bulurlar olayı çözsün diye. Atlar İsrail'e gider... A-A, o da ne! meğersem İsr
... Devamı
Galiba bir film isminde WORLD ya da WAR kelimesi geçiyorsa izlemeden önce emin olmak gerekiyor... Hele ikisi birden warsa zıçaranziiiii...

Bugün 4 film izledim, bu dahil 2 tane filmi karantinaya aldım. Ancak öbürünü çıkarsam mı acaba demeye başladım. Bu kadar büyük bir hikayeye, bu kadar minik ve çocuksu bir senaryo yazılamazdı herhalde. OHA falan oldum resmen! Bu film izlerken keyif alınamayacağı anlamına gelmiyor. Lakin, en azından ilk 1 saatinde dinmek bilmeyen kaliteli bir aksiyon algısı vardı filmde.

Bu arada adamlar sempatizanlık konusunda Mel Gibson'ı sollamakla kalmaz, hafif bir direksiyon hareketiyle takla attırıp, komaya sokarlar. Nedeni aşağıdaki SPOYLIR'lı kısımda açıklanmıştır.

Filmdeki Amerikalılarımız... yazık. United Nations'ın önde gelenleri yanında, ancak tüm diğer ülkeler Amarikancağızlarımızdan çözüm yollarını saklamışlar. Sonta hemen GERRY'mizi bulurlar olayı çözsün diye. Atlar İsrail'e gider... A-A, o da ne! meğersem İsrailin beton duvarının bitmesi, Hintlilerden tesadüfen gelen ve zombilerden bahseden bir haberi ile hızlandırılır. İsraillicağızlarımız da, canlarım benim, müslüman, ateist demeden açarlar kapılarını saniye başı duvar etrafında helikopterler gezer. Ancak 10. adamın varlığı ile (10 emir olayını andırdı sanki... hadi canım sen de!) zombilere karşı bu kadar hazırlıklı olan ve hatrı sayılır süre onları şehre sokmayan israillicağızlarımız, bu ZEKE'lerin sese duyarlı olduklarını bilemeyecek kadar da zeka yoksunudurlar. Sonra birden müslüman kardeşlerimiz yüksek sesle şarkılar söylemeye başlar. bir anda duvar etrafında gezinen helikopter şöferlerinin gözleri kör olur zombilerin üst üste çıkarak duvarın tepesine ulaşmaya çalıştıklarını görmez. tam o anda GERRY, kahramanımız (milyonlarca asker ve milyarlarca dolarlık savunma ekipmanlarına rağmen) duvarın tepesine çıkmış zombiyi görür, çünkü diğer herkes gerizekalıdır. Museviler sadece daha az zombiyle uğraşmak için herkesi şehirlerine davet eder, ancak müslümanlar yüksek sesle şarkılar söyleyerek, şehre yıkım getirir... ve daha sonra neleeer olur neler (bir mok olmadı gerçi)

Keyif almadığım anlar olmadığından değil. Olmayan senaryo, Brad Pitt'e yakışmayan bir senaryo, mantıkla alakası olmayan giriş-gelişme-sonuç (hele sonuç. Ulan nasıl bir film yaptığınızı düşündünüz de o doğru ve güzel mesajı verebileceğiniz izlenimine kapıldınız. Adam sanki Schindler'in Listesi'ni çekti!) düzeninden bu filme film demek, tüm camiaya hakarettir.

Bu filme ne verelim... hadi sizin güzel hatrınız için 20/100 olsun. aksiyon algısı ve görsellik için gelsin bir 10 puan daha 30/100 olsun... sonra birden bir 10 puanlık kesinti de benden gelsin... 20/100

Kesin izleyin, sektör ne hale geldi görün!!!

Not: Farkettiğim yegane özelliğim: Uykusuzken mantık hataları kesinlikle daha fena gözüme çarpıyor. Hobbit 2'yi de öyle izlemiştim.
SPOILER
GİRİŞ YAP
Şifremi Unuttum!

ÜYE DEĞİL MİSİNİZ?

HEMEN ÜYE OLUN
Aktivasyon Mailim Gelmedi!
ŞİFREMİ UNUTTUM
AKTİVASYON MAİLİ GÖNDER
ÜYE OL