Terminator: Yaratılış Yorumları

Terminator: Yaratılış filmi detayları

J

@jeffreygoines

11 yıl önce

Filmi IMAXte izledim çok beğendim tabiki ilk 2 filmin yeri ayrı ancak bu film de çok güzel olmuş, aksiyon sahneleri biraz abartılmış bence, ayrıca beğenmemede imaxin her filmin kalitesini bir tık yukarı çekmesi de etkili olmuş olabilir, bilemedim
M

@muzozum

11 yıl önce

1 / 10

Hayal Kırıklığı... fiyasko...

@movienerd

11 yıl önce

6.9 / 10

Çok umut bağlayarak gittim fakat beklentilerimi karşılayamadı. Daha çok çocuklara uygun bi film olmuş.Önceki filmlere hakaret gibiydi ama üç boyut kullanımı çok başarılıydı ve aksiyon hiç düşmedi.Bu filmi üç boyutlu izlemek lazım.

@sametdemir

12 yıl önce

10 / 10

I'll be back..
B

@begisi

16 yıl önce

Bu kadar uzun sürmemesi gerekiyor bunun yaa seneye yapsınlar işte...

@havlayankuzu

17 yıl önce

Aman Tanrııııııımmmmmmmm.

İnşallah Aztekler yanılmamıştır. Bitsin bu işkence.
SPOILER
GİRİŞ YAP
Şifremi Unuttum!

ÜYE DEĞİL MİSİNİZ?

HEMEN ÜYE OLUN
Aktivasyon Mailim Gelmedi!
ŞİFREMİ UNUTTUM
AKTİVASYON MAİLİ GÖNDER
ÜYE OL