Filmi IMAXte izledim çok beğendim tabiki ilk 2 filmin yeri ayrı ancak bu film de çok güzel olmuş, aksiyon sahneleri biraz abartılmış bence, ayrıca beğenmemede imaxin her filmin kalitesini bir tık yukarı çekmesi de etkili olmuş olabilir, bilemedim
Çok umut bağlayarak gittim fakat beklentilerimi karşılayamadı. Daha çok çocuklara uygun bi film olmuş.Önceki filmlere hakaret gibiydi ama üç boyut kullanımı çok başarılıydı ve aksiyon hiç düşmedi.Bu filmi üç boyutlu izlemek lazım.
@jeffreygoines
11 yıl önce
@muzozum
11 yıl önce
1 / 10
@movienerd
11 yıl önce
6.9 / 10
@sametdemir
12 yıl önce
10 / 10
@begisi
16 yıl önce
@havlayankuzu
17 yıl önce
İnşallah Aztekler yanılmamıştır. Bitsin bu işkence.