Bu filmin Harry Poter ile karsilastirilmasi veya golgesinde degetlendirilmesi cok yanlis ; kendi basina, gayet eglenceli, iyi vakit gecirmelik , gorselligi gayet guzel bir film. Sikilmadan izlenebilecek keyifli bir aksam filmi.
Harry Potter serisi ayarında zevk alamamamın en büyük sebebi karakterlerin derinlemesine işlenmemiş olmasıdır diye düşünüyorum. Karakterlerin geçmişlerine ayrılacak ekstra bir 30 dakikadan hiç şikayetçi olmazdım. Umarım devam filmlerinde bunu es gelmezler.
Evet Harry Potter evreninde olduğunuzu hissediyorsunuz ama o ingiltere atmosferi Hogwarts heyecanı yok tabiki amaç da onu vermek değil zaten. Fantastik bir film olarak bakınca beğendim.
Filmde bir çok güzellik var ancak Harry Potter serisi tadı vermesinin yanında oyunculukların çok iyi olması çok daha güzel olmasına sebep oldu. Özellikle başroldekiEddie Redmayne, Katherine Waterston kardeşi rolündeki Fine Frenzy ve Ezra Miller'a bayıldım. Dan Fogler'da çok sempatik bir karakter canlandırmış.
Harry Potter severlerin susuzluğunu almıştır bu film. Başrol oyuncusubakışları,tepkileri, kısacası herşeyiyle efsane oynamış. Adama ayrı hayran kaldım, filme ayrı hayran kaldım.
FilmHarry Potter serisinden bağımsız düşünülüp,beklentisiz izlenirse güzel.Ama karakter üzerinden değil de Fantastik Canavarlar üzerinden işlenseydi film daha güzel olurdu bence.Bu hali ile süper kahraman filmleri gibi olmuş biraz yine de film güzeldi.Nasıl ki Hobbit serisi Yüzüklerin Efensi serisine göre aşağıda kalıyor bu da biraz öyle olmuş. Umarım devam filmleri daha güzel olur.
@hanimbarman
6 yıl önce
@hrarchon
7 yıl önce
@gizlerprensi
8 yıl önce
@hakanx
9 yıl önce
7 / 10
@amip
10 yıl önce
8.5 / 10
@asdf_13
10 yıl önce
6.9 / 10
@sametdemir
10 yıl önce
@eagleclaw
10 yıl önce
10 / 10
@cigilipab
10 yıl önce
@cornelian
10 yıl önce