Titanların Öfkesi Yorumları

Titanların Öfkesi filmi detayları

@satanfactor

15 yıl önce

Mitoloji kendini izletiyor ama sanki bişiler eksik gibi oturmamış ilk filmde de vardı bu. Mutlu ayrılmadın salondan. Tanrıların gazabı olsa gerek:)
M

@mavimsi

15 yıl önce

7 / 10

Geçen hafta gittim filme. Oyunculuk ve konusu gerçekten iyi. Gerisi yalan ağlar.

@lanetfree

15 yıl önce

7.5 / 10

Son sahnesi, ilk filmdeki son sahneden kopyala yapıştır gibi geldi ama mitoloji olsun biz de izleyelim tabi

@funk03

15 yıl önce

7 / 10

bugün 3d olarak izledim. zaten sadece 3d olarak izlenebilrliği var.senaryosu biraz zayıf.

@bigamist

15 yıl önce

6.8 / 10

filmi dün 3d olarak izledim, fena değildi sadece dev adamların olduğu bölümleri çok beğendim.film çok hızlı gelişiyor kopukluk var bazı sahneler arasında, galiba filmi kısaltmak için kesip biçmişler. bu durum filmin sonlarında kendini çok belli ediyor.

bu arada yukarıda yazan filmin konusu yanlış olmuş :)
D

@dogaclama

15 yıl önce

6 / 10

Görsel olarak tatmin edici duruyor ama umalımda mitoloji düzgün bir şekilde işlenmiş olsun.
SPOILER
GİRİŞ YAP
Şifremi Unuttum!

ÜYE DEĞİL MİSİNİZ?

HEMEN ÜYE OLUN
Aktivasyon Mailim Gelmedi!
ŞİFREMİ UNUTTUM
AKTİVASYON MAİLİ GÖNDER
ÜYE OL