filmi dün 3d olarak izledim, fena değildi sadece dev adamların olduğu bölümleri çok beğendim.film çok hızlı gelişiyor kopukluk var bazı sahneler arasında, galiba filmi kısaltmak için kesip biçmişler. bu durum filmin sonlarında kendini çok belli ediyor.
bu arada yukarıda yazan filmin konusu yanlış olmuş :)
@satanfactor
15 yıl önce
@mavimsi
15 yıl önce
7 / 10
@lanetfree
15 yıl önce
7.5 / 10
@funk03
15 yıl önce
7 / 10
@bigamist
15 yıl önce
6.8 / 10
bu arada yukarıda yazan filmin konusu yanlış olmuş :)
@dogaclama
15 yıl önce
6 / 10