Film fazlasıyla duygu yüklüydü; arkadaşlık, kimlik ve büyüme temalarını etkileyici bir şekilde işleyen sade ama çarpıcı bir yapımdı.
Ayrıca Christian'ın dramı içimizi yaktı.
film süresince çocukların zaman öldürmek için dolanması şahaneydi. ne aheste ne hırçın. bu kadarıyla tav oldum, sevdim. oyuncular iyiydi, hiçbiri parlayıp atmosferin önüne geçmedi. bunu da çok iyi buldum. lakin şu iki saati aşmalıyım aşkına bir son verseniz. ikinci yarısında karanlık sahnelerin de yoğunlaşmasıyla odaklanma sorunu yaşadım kendi adıma.
Baldur Einarsson efsane bir oyuncu olacak. mimikler, konuşmalar, hal ve tavır bunun göstergesi. filme gelince, olağanüstü izlanda görselliğini çok iyi kullanmış. kurgu da başarılı. izlenilesi.
@unexpected
1 yıl önce
8.4 / 10
Ayrıca Christian'ın dramı içimizi yaktı.
@ustunkoru
8 yıl önce
7.2 / 10
lakin şu iki saati aşmalıyım aşkına bir son verseniz. ikinci yarısında karanlık sahnelerin de yoğunlaşmasıyla odaklanma sorunu yaşadım kendi adıma.
@skynyrd
9 yıl önce
3 / 10
kovaladıkça kaçan
ateş böceği misin?
@mavininacigi
9 yıl önce
Baldur Einarsson efsane bir oyuncu olacak. mimikler, konuşmalar, hal ve tavır bunun göstergesi. filme gelince, olağanüstü izlanda görselliğini çok iyi kullanmış. kurgu da başarılı. izlenilesi.
@fight_club_ile
9 yıl önce
metaforla başladı, metaforla bitti.