Sürükleyici bir film olduğu kesin. Korku öğeleri bakımından pek başarılı değil. Fakat gerilim unsurunu filmin sonuna kadar yaşatabiliyor. Japon-Amerikan korku kültürünün birleşimi olmuş. Orman faktoru de araya girince keşif macera hissi ile hepsi beraber gidiyor. Büyük bir beklenti ile izlemediginiz sürece, vaktinizi eğlenceli kılabilir.
Çok fazla mantık hatası vardı ve efektler çok başarısızdı.Bir iki sahnede aniden ekranda belirmeler ve ses yükselmeleri neticesinde irkildim. Öyle berbat, sakın izlemeyin diyemem ortanın üstü bir korku filmi. Korku filmi yoksunluğu çektiğimiz şu günlerde izlenebilir.
@murhin
8 yıl önce
6.5 / 10
@alisesen
10 yıl önce
7.3 / 10