Bu filmi izleyeceğim zaman özetinde insanüstü bir yaratık tabiri okudum.İlk dakikalarda bu insanüstü yaratığı gördüm film başlamadan bitti bende.Çok bunaltıcı bir filmdi.Senaryonun tüm açıklaması film sonunda aydınlığa kavuşuyor ama bu kadar hayal gücü anlamsız geldi.Habil ile Kabil..Kabil'in bir gün bir korku filminde bu denli karşıma çıkarılacağını söyleseler inanamazdım ama bunu da gördüm diyecek fazla bir şey yok.Korku kategorisinde iyi olduğunu düşünmüyorum.
@wafflee
12 yıl önce