Kayıp Oda Yorumları

Kayıp Oda dizisi detayları

@germay_arslan

2 yıl önce

7.4 / 10

Çok orijinal ve farklı bir konuya sahip o yüzden yarıda kalacağını bilerek izledim.

Büyük ihtimalle o dönem dizi tutulmamış o yüzden yarıda kesmişler. Çoğu soru cevapsız kalıyor zaten devam edecekmiş gibi bitiyor ama devamı gelmemiş.

Yinede izlemesi zevkli bir yapımdı. Üzüldüğüm nokta gerçekten 2-3 sezonluk çok efsane bir dizi olabilirmiş.

@kuzgunadam

2 yıl önce

7.8 / 10

Bence tam tadında bitmiş oyuncular daha iyi olabilirdi belki teknik olarak da biraz amatörce ama konu çok orijinal ve kaliteli. Kendini izlettiren bir senaryoya sahip

@cokoprenses

6 yıl önce

7.8 / 10

Dikkat çekici bir konu, sıradan değil. Olağanüstü bir hayal gücüyle ortaya çıkmış bir yapım bence. Tadında bırakılmış fakat senaryoda boşluklar var. Onun dışında keyifle izlenebilecek bir mini dizi.

@patrickjane

6 yıl önce

9 / 10

Bukadar izlenmiş olmasına sevindim orta okulda izlediğim ve çok ilgimi çeken bir dizi olmuştu. Yeni çıkan dizilerde aradığınızı bulamıyorsanız düşünmeden başlayın izleyin. Drama, Science Fiction, Miniseries, Mystery

@thematrixhasyou

13 yıl önce

Dizi izlemeyi seven biri değilim, o nedenle mini-dizileri tercih etmeye çalışırım. Black Mirror ile başlayan serüven The Lost Room ile devam etti. Oldukça sıra dışı ve tatminkardı, Black Mirror’dan sonra bünyeme şifa gibi gelmiştir.
T

@tyfndulger

13 yıl önce

Çok güzel bir diziydi ya... birde şu dizilerin bir ortasını bulamıyorlar ya çok uzun ya çok kısa :)

@dmlnrgs

13 yıl önce

Neyin kafasıyla, nasıl bir hayalgücüyle oluşturulmuşsa sürükleyici bir senaryo. Bir çırpıda izlenecek bir mini dizi. Uzun soluklu ve daha iyi oyuncularla çekilebilseymiş oldukça popüler bir dizi olabilirmiş.

Finalde de senarist "ne yapsakta izleyici şizofrene bağlasa" diye özellikle düşünmüş olmalı ki bildiğiniz hayal kırıklığı. Ama asla bir vakit kaybı değil, izleyin izlettirin :)

@tammer

13 yıl önce

azımıza bir barmak bal çalıp da kaçan zeka dolu sürükleyici dizi
P

@passioncrown

13 yıl önce

7 / 10

böyle yaratıcı, uzatılası hikayeler hık diye yarım yamalak kesildiği zaman sinir oluyorum. şöyle onikişer bölümden üç sezon cuk çekilseydi, başımızın üstüne koysaydık. izlemeyenler vakit kaybetmezler, doymazlar da.

@whereismymind

14 yıl önce

devamı olsaydı da (en azından bi kaç bölüm daha) yani ucu açık bitmeseydi dediğim sürükleyici bi diziydi.
SPOILER
GİRİŞ YAP
Şifremi Unuttum!

ÜYE DEĞİL MİSİNİZ?

HEMEN ÜYE OLUN
Aktivasyon Mailim Gelmedi!
ŞİFREMİ UNUTTUM
AKTİVASYON MAİLİ GÖNDER
ÜYE OL