bir türk filmi olmasıyla ciddi anlamda gurur duyuyorum.çok önemli bir konu çok naif bir şekilde anlatılmış. müzikler özellikle de dans ederlerken çalan parça gayet iyiydi. ayıp olmaz mı zaten bu kadar oturabilirdi. mert fırat'ın kulaklarının duyduğunu bilmesem cidden sağır sanabilirdim. o ani geçişler bakışlar her şeyiyle on numara oynamış. senaryo da onunmuş tebrik ettim:D
Sosyal bir mesaj verme kaygısıyla yola çıkıp bunu izleyicinin kafasına kakmadan, didaktik olmadan, usulca verebilen bir film olmasıyla oldukça beğendim filmi. Oyuncular, özellikle Mert Fırat çok iyiydi. Hem çağrı merkezi çalışanlarının hem de işitme engellilerin sorunlarına bu denli başarılı, naif değinişi takdire şayan.
Ah biraz daha şiirsel, karakter bazında derinleşebilen bir film olsaydı tam olacakmış.
uzun zamandır izlediğim en güzel türk filmi olduğunu söyleyebilirim.hatta söyledim bile.derdini hikayesini ,ve hatta yan hikayelerini, hiç abartmadan sakin sakin anlatmış, önemli yerlere ustaca değinmiş bir film olduğunu düşünüyorum.müzikleri de güzeldi.
işitme engelliler için altyazılıydı film.alışkanlık olmuş altyazıya gözü takılıyor insanın ama güzel bir düşünce,duyarlı bir davranış.tabi arka plandan gelen seslerin, zilsesigibi dış seslerin belirtilmemesi eksik kalmış.
oyunculara ne demeli; lale mansur diyeceğim, saadet ışıl aksoy diyeceğim bir de yanında mert fırat diye haykıracağım.ama o da yetmeyecek sanki.ben en iyisi bir kere de mert fırat diye haykırayım da garanti olsun.
konu oyunculuk ve muzıklerıyle mukemmel bır film . kacılrılmaması gereken nadır turk fılmlerınden bırı.bı aglama sahnesı bır var kı ne sız sorun ne ben soylıyım..
@tutaste
16 yıl önce
@milly_desalmado
16 yıl önce
@spike
17 yıl önce
7 / 10
Ah biraz daha şiirsel, karakter bazında derinleşebilen bir film olsaydı tam olacakmış.
@1925
17 yıl önce
@venezue
17 yıl önce
8.2 / 10
@baharerd
17 yıl önce
6.1 / 10
@fleka
17 yıl önce
7 / 10
@kaslann
17 yıl önce
10 / 10
@aaquencas
17 yıl önce
10 / 10
işitme engelliler için altyazılıydı film.alışkanlık olmuş altyazıya gözü takılıyor insanın ama güzel bir düşünce,duyarlı bir davranış.tabi arka plandan gelen seslerin, zilsesigibi dış seslerin belirtilmemesi eksik kalmış.
oyunculara ne demeli; lale mansur diyeceğim, saadet ışıl aksoy diyeceğim bir de yanında mert fırat diye haykıracağım.ama o da yetmeyecek sanki.ben en iyisi bir kere de mert fırat diye haykırayım da garanti olsun.
mutlaka izleyin hala vizyondayken derim...
@turuncun
17 yıl önce
10 / 10