Samimiyetle soruyorum, dokuzuncu bölümde final mi yapılır ?? Dokuzuncu (9) bölüm bir dizinin final bölümü olması için çok abes bir seçenek bence. 10 olur 12 olur 24 olur ama 9 olmaz arkadaşım. Niye diye sorarsan cevaplayamam, hissikablelvuku derim, canım öyle istiyo derim, derim bişeyler. Şayet ben sorsam size bu dizi nasıl birden şak diye 9. ! bölümde biter diye, siz nasıl cevaplayacaksınız sayın yapımcı ve senarist ? Yani avucunuzda, cebinizde ööyle güzel konular, öyle bol hikayeler varken niye bitti nasıl bitti? Zaten afedersiniz kaka gibi bir sondu onu da söyleyeyim. Baya üzdünüz yani ne diyeyim ki ben....
Özleyeceğim seni gotik viktorya dönemli dizim...Güle güle...
3. sezon ile sona erdi. Birçok bölümünden çok daha sönük ve sıradan bir final yapan diziler arasına karıştı. Eva Green'in kısık sesle konuşması dışında bir şey göremedim özetlemek gerekirse. Buna rağmen başka projeler ya da dizinin geri dönüşünü umuyorum, çünkü birçok fantastik karakteri güzel bir çerçeveye oturtmayı başarmışlardı ve bu bir arada bulunması aslında imkansız karakterlerin aynı anda sahnede olacağı bir final hayal etmiştim hep.
showtime'ın shameless dan sonraki en eli yüzü düzgün dizisi. gerek makyajlar, gerek atmosfer gerekse de oyunculuklar(ve tabi ki casting) gayet güzel. senaryo tahmin edilebilir ancak hikaye ümit veriyor. ayrıca eva green 10 senede çok büyük yol almış.
2x7 ile film gibi bölümlerinden birini daha geride bıraktık. bölüm bölüm sahne sahne(balolar en basitinden) ele alınırsa çok iyi denilebilecek bir dizi ancak bütüne bakıldığında çok bölük pörçük ve nasıl işin içinden çıkılacak hiç bilmiyorum.
Eva Green var dediler izlerim o zaman dedim. Fantastik, bilimsel, gizemli ve en güzeli karanlık bir dizi var karşımızda ilk bölüm itibariyle umarım böyle devam eder.
İzlerken gerçekten çok keyif aldım çünkü merak ettim ne olacak diye. İlerleyen bölümlerde karakterlerin geçmişine dair bilgileri de yavaş yavaş öğrenmeye başlayınca daha seveceğim diye düşünüyorum.
Eva Green`e değinmeden geçmemek lazım. Tam kendine yakışır bir dizi bulmuş ve yine rolünün hakkını veriyor.
dracula dan tutun da yakışıklı ve heyecanını başka boyutlara taşımız dorian grey, kurt adamlar, mistik çalkantılarla bezenmiş dizide oyunculuk adına istediğimi aldım desem yalan olmaz ilk sezon bitimiyle izlenebilecek diziler listemde sırasını almış bulunuyor. eva green in yer yer buz gibi suratı yer yer de isterik bakışları içinde diziye güzel yakışmış diyebilirim.
19. yüzyılın sonlarında fantastik bir Londra'da geçiyor hikaye.Eva Green'i Sherlock ve Constantine'in aritmetik ortalaması gibi bir karakteri oynarken görüyoruz.
Kaşif Malcolm'un kaybolan kızını bulmak için Eva'nın yanına bir tetikçi ve bir psikopat doktor ekleyerek bir nevi rüya takımı kurması ile geçiyor ilk bölüm.
Atmosfer ve oyunculuklar gayet iyi. Karakterler zaman zaman bayat özellikler sergilese de genellikle sırıtmıyorlar. Aksiyon sahneleri bir film için kötü, bir dizi için normal. Kan ve vahşet üst düzeyde, iyi ayarlanmış. Müzik kullanımı bence fazla. Tabi izlerken hissetmediyseniz eğer sizin için sorun teşkil etmeyecektir.
Özetle konunun derinliğine bağlı olarak fenomen olabilecek bir dizi. İzleyip göreceğiz.
@bazinngaa
10 yıl önce
8.5 / 10
Özleyeceğim seni gotik viktorya dönemli dizim...Güle güle...
@kumik
10 yıl önce
@joeyy
11 yıl önce
@cerenezgi
11 yıl önce
@gaspar_noe
11 yıl önce
@broken
11 yıl önce
7.1 / 10
2x7 ile film gibi bölümlerinden birini daha geride bıraktık. bölüm bölüm sahne sahne(balolar en basitinden) ele alınırsa çok iyi denilebilecek bir dizi ancak bütüne bakıldığında çok bölük pörçük ve nasıl işin içinden çıkılacak hiç bilmiyorum.
@gaspar_noe
12 yıl önce
5. bölümden sonra edit : allah belamı vereydi de böyle peşin hükümlü olmayaydım.
@seko
12 yıl önce
Eva Green var dediler izlerim o zaman dedim. Fantastik, bilimsel, gizemli ve en güzeli karanlık bir dizi var karşımızda ilk bölüm itibariyle umarım böyle devam eder.
İzlerken gerçekten çok keyif aldım çünkü merak ettim ne olacak diye. İlerleyen bölümlerde karakterlerin geçmişine dair bilgileri de yavaş yavaş öğrenmeye başlayınca daha seveceğim diye düşünüyorum.
Eva Green`e değinmeden geçmemek lazım. Tam kendine yakışır bir dizi bulmuş ve yine rolünün hakkını veriyor.
Puanım: 9
@hamlet
13 yıl önce
8.1 / 10
@asdf_13
13 yıl önce
7.2 / 10
Kaşif Malcolm'un kaybolan kızını bulmak için Eva'nın yanına bir tetikçi ve bir psikopat doktor ekleyerek bir nevi rüya takımı kurması ile geçiyor ilk bölüm.
Atmosfer ve oyunculuklar gayet iyi. Karakterler zaman zaman bayat özellikler sergilese de genellikle sırıtmıyorlar. Aksiyon sahneleri bir film için kötü, bir dizi için normal. Kan ve vahşet üst düzeyde, iyi ayarlanmış. Müzik kullanımı bence fazla. Tabi izlerken hissetmediyseniz eğer sizin için sorun teşkil etmeyecektir.
Özetle konunun derinliğine bağlı olarak fenomen olabilecek bir dizi. İzleyip göreceğiz.