Related: Her.. İki film arasındaki bağlantıyı yıllar sonra öğrenmekle kalmadım tekrar izleyerek , kendimi onların ellerine bıraktım. Çok özgün bir yapım, sanatsal olmasına gerek yok. Senaryosu gereği yönetmenden çok izler taşıyor.
Japonların bu kadar aptal gösterilmiş olması beni çok rahatsız etti. Klasik ABD’li şımarıklığı işte. Japon halkının, hamburger beyinli Amerikan’lardan 10 kat daha akıllı olduğuna da eminim. Hani ırkçılığa katlanıp filmi izleyelim desek, hiçbir numara yok. Diyalog yazamamış Sofia Coppola doğru düzgün, boşluğu şehir görüntüleriyle kapatmaya çalışmış. Sanki Tokyo ile ilgili bir belgesel izliyoruz. IMDB puanı 7.8, buradaki puanı 6.9. Bu siteninki çok daha gerçekçi.
Çok uykum varken izlememden mi kaynaklı bilmiyorum ancak nedense internette hakkında okuduğum yorumların ardından beni hayal kırıklığına uğratan bir film oldu.
Film çok eksik geldi bana, öykü de epey kopuk. Kısa gösterilmesi gereken sahneler uzun, uzun gösterilmesi gereken sahneler kısa gösterilmiş bu da filmi biraz sıkıcı hale getiriyor maalesef. Bir anda pat diye bambaşka bir sahneye geçiş oluyor ama ortası bomboş... Nasıl en iyi özgün senaryo ödülü almış çok anlamlandıramadım açıkcası. İzleyin ama beklentinizi düşük tutun.
kendi hayatlarına yabancılık çeken iki karakterin yalnızlığını şehir ve kültür uyuşmazlığı üzerinden sembolize etmeye çalışan coppola hanımın işi neden alaycılık ve ırkçılık boyutlarına götürdüğünü fena halde merak etmekteyim.lost in racism.
@aysaaw
7 yıl önce
@iamgzde
7 yıl önce
@messiyg
8 yıl önce
2.8 / 10
@mfa
9 yıl önce
5 / 10
@freudjuice
10 yıl önce
6.3 / 10
Film çok eksik geldi bana, öykü de epey kopuk. Kısa gösterilmesi gereken sahneler uzun, uzun gösterilmesi gereken sahneler kısa gösterilmiş bu da filmi biraz sıkıcı hale getiriyor maalesef. Bir anda pat diye bambaşka bir sahneye geçiş oluyor ama ortası bomboş... Nasıl en iyi özgün senaryo ödülü almış çok anlamlandıramadım açıkcası. İzleyin ama beklentinizi düşük tutun.
@sekoleyte
12 yıl önce
4.1 / 10
@paranoyakvisne
12 yıl önce
Film bitsin diye içimden dua ettim o derece sıkıldım.
Bide oscar almış, şaka gibi!
Sıkıntıdan patlamak istemiyorsanız uzak durun bu filmden derim
@wenda
13 yıl önce
6 / 10
@mizantropist
13 yıl önce
@nejat
13 yıl önce
6 / 10