filme baslayınca bitirmek zorunda hissettiriyor konu çok güzel aslında filmin sonuna kadar bekledim bişeyler olucak gelicek ama hep standart kaldı çok daha güzel olabilirdi kısaca başarısız.
Çok fazla klişeyle dolu, seyirciyi güldürme ve başka bir filmle dalga geçme amacı gütmesine rağmen; hem seyirciyi güldüremeyen, hem de dalga geçilecek asıl film olmayı başarmış bir yapım olmuş. Yine de kabul etmek gerekir ki; köpeğin tiner çekme sahnesi güldürgeçliydi.
Bir gün, 'bir filme '0' puan verip kesin izleyin diyeceksin' deselerdi hayatta inanmazdım.
Demek ki hayalgücünü sınırlandırmamak gerekiyormuş :D Arkadaşın da dediği gibi, Scary Movie'nin yakınından dahi geçemez, ancak kendi salakseperek hikayesi içerisinde yer yer komik bir film. Keşke bu elementleri daha verimli kullansaymış. O zaman hem yüksek puan vermiş, hem de öneriyor olacaktık.
Örümcek Adam'ı 'Ti' ye alan bir film ama ne yazık ki vasatı geçememiş..Bir çok güzel esprinin çıkabileceği bir konu 4-5 komik sahneyle geçiştirilmiş..Açıkçası daha çok şey beklediğim bir filmdi,'Scary Movie' tadından çok uzak..
10/1..bu tip filmlerin amerika izleyicisine özgü olduğunu düşünüyorum. nitekim çok kendilerine özgü espri kullanıyorlar. ve basit kalıyor. espiri seviyemizin daha yüksekte olduğuna inanıyorum. sokak espirisi yapıncada sırıtıyor. tavsiye etmem :)
@snuekol
10 yıl önce
2.1 / 10
@stiff
13 yıl önce
4.5 / 10
@rinustalarin
13 yıl önce
Demek ki hayalgücünü sınırlandırmamak gerekiyormuş :D Arkadaşın da dediği gibi, Scary Movie'nin yakınından dahi geçemez, ancak kendi salakseperek hikayesi içerisinde yer yer komik bir film. Keşke bu elementleri daha verimli kullansaymış. O zaman hem yüksek puan vermiş, hem de öneriyor olacaktık.
Saygılar.
@lowen
16 yıl önce
2.4 / 10
@mentaemre
16 yıl önce