animasyonun özeti aslında elinde hamburger olan obez özgürlük anıtında saklı.estetikle bu denli dalga geçerek acaba bir fransız özeleştirisi mi yapıyor?olabilir.(kurbağanın 1001 çeşitli yemeğinin yapılmasıda güzel bi anektod, bizim hamsi gibi olmuş:))
ayrıca yönetmenimiz amatör olarak olsa bile bir spor dalıyla uğraştı mı diye düşündüm izlerken.''sporcuların monoton hayatlarının sadece sporla özleşmesi ve 'genel olarak fikirlerinin' olmaması'' gibi algıladım ben olayı ve ahanda budur dedim.
yine bir özeleştiri midir bilmiyorum fakat o büyük burunlara sahip insanlar burnu havada fransızları hatırlattı bana.
ben çok keyif aldım.arada bi sıkılınca izlenilebilir.
yetişkinler için çizgifilm :) başından sonuna fransız ürünü olduğunu hissettiren çizgifilm.. ben olsam +16 yaş uyarısını koyardım, 16 yaş altı adölosan ve çocukların anlayamama olasılığı yüksek :)
Her şeyiyle bir Fransız animasyonu. Az laf çok iş. Temelde emek sömürüsüne dair bir şeyler bulmak mümkün. Karikatüristik çizimlere sahip,yer-yer abartılı bir görsellikle bezeli ki,sanırım aciziyet duygusunu yansıtmak için bunu tercih etmişler. Animasyon dünyasının en kaliteli eserlerinden biridir (bence).
@gagra23
17 yıl önce
ayrıca yönetmenimiz amatör olarak olsa bile bir spor dalıyla uğraştı mı diye düşündüm izlerken.''sporcuların monoton hayatlarının sadece sporla özleşmesi ve 'genel olarak fikirlerinin' olmaması'' gibi algıladım ben olayı ve ahanda budur dedim.
yine bir özeleştiri midir bilmiyorum fakat o büyük burunlara sahip insanlar burnu havada fransızları hatırlattı bana.
ben çok keyif aldım.arada bi sıkılınca izlenilebilir.
@outcast
17 yıl önce
@havlayankuzu
18 yıl önce
8.7 / 10