Filmde sessizlik çok fazla. Yani filmin akışını belirleyen müzikler de yok. Ama şiddet sahneleriyle iyi geriyor. Ve görmüş olduğum şu: biri yüksek eğitimli, diğeri fakirlik sınırında olan iki insan var burda. Aynı dili konuşsalar bile farklı yerlerde oldukları için birbirlerine yabancılar. Ortak noktaları sadece çaresizlik! Fakat, kanlı eller, cinayetler ve intikamlar dünyanın neresinde olursanız olun aynı anlamda ve herkes tarafından bilinir. Fakir ya da zengin olabilir insan, okumuş veya cahilde, hatta nerede olursa olsun insan ve diller farklı da olsa acı her yerde acıdır.
Sağır çocuğun dramına üzüldük; bilek kesme sahnesinde, çişli battaniyede, kurtlu suratta baya gerildik filan; ama olaylar birtürlü düzgün birleşmedi, çok dağınıktı, acaba sorun bizde mi dedik; ama ihtimal vermedik. Velhasılıkelam bu filmi pek beğenmedik...
@dj_track
18 yıl önce
6.2 / 10
@dehsett
18 yıl önce
7.2 / 10
@nejoe
18 yıl önce