Tam kıvamında film. Romantizm vıcıklaşmamış, izleyeni güldüreceğiz diye komedinin tadı kaçırılmamış, karakterler ve senaryo gayet insani sınırlar içerisinde. Bunlar da filmi çok daha sıcak, çok daha izlenesi ve sevilesi yapıyor.
nedense bu filmi çok severek ve hiç sıkılmadam 2-3 kere izlemişimdir herhalde. özellikle amerikan kültürü ve avrupa kültürü arasındaki farklılıklar çok güzel ve esprili bir dille işlenmiş. film romantik komedi türünde ama öyle vıcık vıcık aşk sahneleri yok, oldukça eğlenceli hatta ben bazı yerlerde gülmekten öldüm diyebilirim. aynı zamanda film bana bi woody allen filmlerini de anımsatmadı değil. julie delpy ise yazıp, yönetip, başrolünde oynadığı bu filmde yeteneğini tekrardan kanıtlamış oldu benim gözümde. yine aynı şekilde adam goldberg de çok başarılı. filmin en sevdiğim karakteri ise "fairy" rolündeki daniel brühl oldu =))
@lavn
14 yıl önce
7.7 / 10
özellikle kadın ve erkeğin -havuzun yanında,gölde olabilir-diyalogları çok iyiydi,çok fazla gülümsedim.
kadın-erkek ilişkisi güzel anlatılmış.
@panteratiglis
15 yıl önce
8.5 / 10
@chocolatblanc
16 yıl önce
@anjelik
18 yıl önce