Bayram rolündeki Mehmet Yılmaz Ak çok iyiydi. Hem ona yazılan diyalogları hem de oyunculuğunu cok beğendim. Diziyi de genel anlamda beğendim. Merak duygusunu kaybettirmeden 6 bölümü bitirtiyor. Tabi ki pek çok mantık hatası ve "yok artık daha neler" nidaları eşliğinde. Fatmanın mecazi olarak değil , ciddi manada görünmez gibi her ortamdan kimseye görünmeden aniden sıvışması kabak tadı verdi. Hele Sidarın arabasından yanında oturan Sidarın haberi olmadan nasıl çıktı meraklardayım. Tamam herhangi bir makamı, parası, itibarı olmayan sıradan bir kadının kimse tarafından görülmemesi, ciddiye alınmaması, haksızlığa uğraması, değer görmemesi, dinlenmemesi esas çıkış noktamız ama sanki bu konu dizide karakterimiz ve senaryo her köşeye sıkıştığında çıkış yolu olarak kullanılmış ve asıl mesaj basitleştirilmiş gibi geldi. Dizide en beğendiğim kısım ise son sahnede öğrendiğimiz, Oğuzu arabanın altına iteni... Devamı
Bayram rolündeki Mehmet Yılmaz Ak çok iyiydi. Hem ona yazılan diyalogları hem de oyunculuğunu cok beğendim. Diziyi de genel anlamda beğendim. Merak duygusunu kaybettirmeden 6 bölümü bitirtiyor. Tabi ki pek çok mantık hatası ve "yok artık daha neler" nidaları eşliğinde. Fatmanın mecazi olarak değil , ciddi manada görünmez gibi her ortamdan kimseye görünmeden aniden sıvışması kabak tadı verdi. Hele Sidarın arabasından yanında oturan Sidarın haberi olmadan nasıl çıktı meraklardayım. Tamam herhangi bir makamı, parası, itibarı olmayan sıradan bir kadının kimse tarafından görülmemesi, ciddiye alınmaması, haksızlığa uğraması, değer görmemesi, dinlenmemesi esas çıkış noktamız ama sanki bu konu dizide karakterimiz ve senaryo her köşeye sıkıştığında çıkış yolu olarak kullanılmış ve asıl mesaj basitleştirilmiş gibi geldi. Dizide en beğendiğim kısım ise son sahnede öğrendiğimiz, Oğuzu arabanın altına itenin Fatma olması.. Gerçekten çok acıydı ve bir annenin bununla yüzleşmesinin ardından hiç düşünmeden intihar etmesi cidden içime öküz oturttu.
@benran
5 yıl önce
8 / 10
Fatmanın mecazi olarak değil , ciddi manada görünmez gibi her ortamdan kimseye görünmeden aniden sıvışması kabak tadı verdi. Hele Sidarın arabasından yanında oturan Sidarın haberi olmadan nasıl çıktı meraklardayım. Tamam herhangi bir makamı, parası, itibarı olmayan sıradan bir kadının kimse tarafından görülmemesi, ciddiye alınmaması, haksızlığa uğraması, değer görmemesi, dinlenmemesi esas çıkış noktamız ama sanki bu konu dizide karakterimiz ve senaryo her köşeye sıkıştığında çıkış yolu olarak kullanılmış ve asıl mesaj basitleştirilmiş gibi geldi.
Dizide en beğendiğim kısım ise son sahnede öğrendiğimiz, Oğuzu arabanın altına iteni ... Devamı
Fatmanın mecazi olarak değil , ciddi manada görünmez gibi her ortamdan kimseye görünmeden aniden sıvışması kabak tadı verdi. Hele Sidarın arabasından yanında oturan Sidarın haberi olmadan nasıl çıktı meraklardayım. Tamam herhangi bir makamı, parası, itibarı olmayan sıradan bir kadının kimse tarafından görülmemesi, ciddiye alınmaması, haksızlığa uğraması, değer görmemesi, dinlenmemesi esas çıkış noktamız ama sanki bu konu dizide karakterimiz ve senaryo her köşeye sıkıştığında çıkış yolu olarak kullanılmış ve asıl mesaj basitleştirilmiş gibi geldi.
Dizide en beğendiğim kısım ise son sahnede öğrendiğimiz, Oğuzu arabanın altına itenin Fatma olması.. Gerçekten çok acıydı ve bir annenin bununla yüzleşmesinin ardından hiç düşünmeden intihar etmesi cidden içime öküz oturttu.
@zenobiaa
5 yıl önce
5.2 / 10
@idekm
5 yıl önce
10 / 10