Film, İtalyanca'nın aşırı yoruculuğuna rağmen kendini keyifle izlettiriyor. Özellikle sonlara doğru zıt gibi görünse de kutupların, nihayetinde kutup olduğunu, farklı olanın arada kalan imtiyazsız kesim olduğunu (tabii ki benden çok daha güzel bir şekilde anlatarak) ortaya koyuyor. İzlerken anneye bolca güldüm, babaya içten içe acıdım ve hanım kızımızı La faute a Fidel'deki kıza benzettim. Meğersem değilmiş. Sonuç olarak başarılı bir yapım olmuş.
@slartibartfast
17 yıl önce
7.6 / 10