Başarılı ve çekim teknikleri ile empati kurma yeteneği olduğunu gösterebilen -çoğu sinema filminin yapmayı başaramadığı klasik anlatının ötesinde- bir filmdir.
Hayatımda izlediğim en iyi film değil ama en çok içimi cızz ettiren filmdir.
İnsanın hayatını değiştirecek türden bişey. Dünyanın 2li bir denklem üzerine kurulduğunu özetleyen bir film. Birgün zengin, sağlıklı, o karı senin, bu kadın benim koşarken, diğergün bakmışsınız vucudunuzu bile oynatamıyorsunuz.
Allah düşmanımın başına vermesin diyecek türden bir olay.
Mutizm temalı harikülade bir film. Hele ki empati kurduğunuz an gözleriniz yaşarmaya başlıyor ve bu durumdan kendinizi alıkoyamıyorsunuz. Film izleyiciye aslında neler nelere sahip olduğunu suratına çarpa çarpa anlatıyor. Filmden sonra birçok şeye sahip olduğunuzun farkına varıyorsunuz. Açıkcası bu kadar güzel bir film olacağını tahmin etmiyordum, fakat yanıldım. Bu zamana kadar arşivimde tutup tarihin tozlu sayfalarına terk ettiğim için büyük bir pişmanlık içerisindeyim. Gerçek bir film olması da filme ayrı bir hava katmış.
Kendime acımaktan vazgeçtim. Fark ettim ki gözümden başka iki şey daha var sahip olduğum: Hayal gücüm ve hafızam!!!
"Gözler dünyaya açılan bir penceredir"buna çok güzel bir örnekti bu film.Aslında bu dram filmini izlerken çok sıkılacağımı düşünmüştüm ve çok isteksiz izlemiştim.Normalde çok ağır bir film izlerken kendinizi o kadar kaptırıyorsunuz filme ve bu ağır ilerleyen filmi nasıl sıkılmadan izlediğinizi anlamıyorsunuz bile.Beklediğimden çok iyi bir film izledim diyebilirim.Filme puanım 10/8
Bence bu film Gerçekten iyi bir görüntü yönetmenliği örneğidir..Yatağa bağlı ve başkasının bakımına muhtaç olmanın nasıl birşey olduğunu yaşıyorsunuz resmen..Gerçek hikaye olması ,bazı sahnelerde Jean Dominique Bauby in kendisiyle iç hesaplaşmaları,babasıyla telefon görüşmesi iç burkan detaylardan..
@eekibck
14 yıl önce
8 / 10
@sebastiantr
15 yıl önce
8.7 / 10
İnsanın hayatını değiştirecek türden bişey. Dünyanın 2li bir denklem üzerine kurulduğunu özetleyen bir film. Birgün zengin, sağlıklı, o karı senin, bu kadın benim koşarken, diğergün bakmışsınız vucudunuzu bile oynatamıyorsunuz.
Allah düşmanımın başına vermesin diyecek türden bir olay.
@raphalleon
15 yıl önce
7.9 / 10
Kendime acımaktan vazgeçtim. Fark ettim ki gözümden başka iki şey daha var sahip olduğum: Hayal gücüm ve hafızam!!!
@acemasiran
15 yıl önce
en güzel sahnelerinden biridir
@okaliptuss
15 yıl önce
9 / 10
@qtarantino
16 yıl önce
8.2 / 10
Bunun olmazsa olmaz koşulu, insanın kendine acımaması, kendisini bir zavallı, kurban gibi görmemesidir.Ölmeden izleyin.
@actuallyks
16 yıl önce
@mirage_mia
16 yıl önce
@mendeli
16 yıl önce
10 / 10
@basak
17 yıl önce
8 / 10