bana izlediğim 3 sezon boyunca House dizisini anımsattı fakat onun haricinde bağımlılık yapması, uzun süreli bölümlerinin hiç sıkmaması, oyuncuların mükemmelliği yani kesinlikle izlenmesi gereken bir dizi.
Bir haftadır izliyorum 3. sezonu bitirince avukatlık şirketimi kurmuş olurum. böyle de gaza getiriyor işte bu dizi. bizde ki hukuk bu kadar şaşaalı değil ayrıca bizim sistemimiz daha basit. Akıl oyunları, blöfler, anlaşmalar, vs. bizde yok. Ne gerek var zaten bu kadar şatafata değil mi? Şöyle işliyor bizim sistem: Paran var mı?Evet= Masum Hayır= Suçlu. Ekmek çalan aç çocuklar ile ülke soyan gözü açları aynı kefeye koyanlar (bu bile olmuyor ya) izlemesin. Müzikler, film göndermeleri mükemmel, karakterler hakkında gereken yorumlar yapılmış zaten izleyin gerçekten iyi dizi.
Rachel senden nefret ettim. Ne pis bi karaktermişsin be. 3.sezonda toparla kendini bu böyle gitmez. Hep sen haklı sen mağdursun oh ne ala dünya. Ben söyleyeyim de çıkarırlar diziden durmadan ağlamakla olmaz valla gözünün yaşına bakmazlar. Mike Ross'a da kızıyorum aslında. Ne varsa bunda? Ömrünü çürütür insanın:)
Şu ana kadar izlediğim karekterler arasında Harvey Specter açık ara en karizmatik olanı ! Müzikleri çok iyi..Duygudan bi haber karekterleriyle bağımlılık yapıyor benden söylemesi
House'dan sonra başladığım dizi olduğu için meslek kurumuna döneceğimden korkutuyor dizi. Akıllarahollywood effects espirisini getirtecek kadar muhteşem bir havası var. Ve tabiiki müzikleri
Çok güzel bi dizi olduğu su götürmez bi gerçek ama davayı nasıl çözeceğini bulduğu sahneler House'un hastalığın ne olduğunu çözdüğü sahnelere benziyor ve bu fena halde sinirimi bozuyor.
NEDEN DAHA ÇOK İNSAN BU DİZİYİ İZLEMİYOR ULAN diye isyan ettiren dizi. Zekice kurguları ve karakter-oyuncu uyumuyla son derece başarılı bir yapım, keşke daha çok ilgi görse...
karizmatik karakterleri,surukleyiciligi,iyi muzikleri ve ozellile Gabriel Macht a inanilmaz yakisan roluyle biraz kiyida kosede kalmis oldukca kaliteli bir yapim.
@senseiahe
13 yıl önce
8.2 / 10
@digeri
13 yıl önce
Rachel senden nefret ettim. Ne pis bi karaktermişsin be. 3.sezonda toparla kendini bu böyle gitmez. Hep sen haklı sen mağdursun oh ne ala dünya. Ben söyleyeyim de çıkarırlar diziden durmadan ağlamakla olmaz valla gözünün yaşına bakmazlar. Mike Ross'a da kızıyorum aslında. Ne varsa bunda? Ömrünü çürütür insanın:)
@lenin
13 yıl önce
8.8 / 10
kurgu çok zekice, bağımlılık yapabilir uyarması bizden.
@brighton
13 yıl önce
9 / 10
@randomchoices
13 yıl önce
@elfelda
13 yıl önce
@bedirhans
13 yıl önce
9 / 10
Ve ilk bölümden beri söylediğm şey. Keşke Harvey sigara içseydi.
@ness
14 yıl önce
+Filmlere yapılan göndermeler
@cokuzakbirgalak
14 yıl önce
10 / 10
@zelenz
14 yıl önce
8 / 10