Suits Yorumları

Suits dizisi detayları

@senseiahe

13 yıl önce

8.2 / 10

bana izlediğim 3 sezon boyunca House dizisini anımsattı fakat onun haricinde bağımlılık yapması, uzun süreli bölümlerinin hiç sıkmaması, oyuncuların mükemmelliği yani kesinlikle izlenmesi gereken bir dizi.
D

@digeri

13 yıl önce

Bir haftadır izliyorum 3. sezonu bitirince avukatlık şirketimi kurmuş olurum. böyle de gaza getiriyor işte bu dizi. bizde ki hukuk bu kadar şaşaalı değil ayrıca bizim sistemimiz daha basit. Akıl oyunları, blöfler, anlaşmalar, vs. bizde yok. Ne gerek var zaten bu kadar şatafata değil mi? Şöyle işliyor bizim sistem: Paran var mı?Evet= Masum Hayır= Suçlu. Ekmek çalan aç çocuklar ile ülke soyan gözü açları aynı kefeye koyanlar (bu bile olmuyor ya) izlemesin. Müzikler, film göndermeleri mükemmel, karakterler hakkında gereken yorumlar yapılmış zaten izleyin gerçekten iyi dizi.

Rachel senden nefret ettim. Ne pis bi karaktermişsin be. 3.sezonda toparla kendini bu böyle gitmez. Hep sen haklı sen mağdursun oh ne ala dünya. Ben söyleyeyim de çıkarırlar diziden durmadan ağlamakla olmaz valla gözünün yaşına bakmazlar. Mike Ross'a da kızıyorum aslında. Ne varsa bunda? Ömrünü çürütür insanın:)

@lenin

13 yıl önce

8.8 / 10

oyunculuklar çok iyi, diyaloglar ve zaman zaman inceden taciz eden müzik seçimleri.

kurgu çok zekice, bağımlılık yapabilir uyarması bizden.
B

@brighton

13 yıl önce

9 / 10

Şu ana kadar izlediğim karekterler arasında Harvey Specter açık ara en karizmatik olanı ! Müzikleri çok iyi..Duygudan bi haber karekterleriyle bağımlılık yapıyor benden söylemesi

@randomchoices

13 yıl önce

Güzel müzikler,zekice kurgulanmış akıcı bölümler,karizmatik karakterler. Özledik.

@elfelda

13 yıl önce

House'dan sonra başladığım dizi olduğu için meslek kurumuna döneceğimden korkutuyor dizi. Akıllarahollywood effects espirisini getirtecek kadar muhteşem bir havası var. Ve tabiiki müzikleri

@bedirhans

13 yıl önce

9 / 10

Karizma ve müzik. Suits deyince aklıma avukatlıktan, hukuktan önce bunlar geliyor.

Ve ilk bölümden beri söylediğm şey. Keşke Harvey sigara içseydi.

@ness

14 yıl önce

Çok güzel bi dizi olduğu su götürmez bi gerçek ama davayı nasıl çözeceğini bulduğu sahneler House'un hastalığın ne olduğunu çözdüğü sahnelere benziyor ve bu fena halde sinirimi bozuyor.

+Filmlere yapılan göndermeler

@cokuzakbirgalak

14 yıl önce

10 / 10

NEDEN DAHA ÇOK İNSAN BU DİZİYİ İZLEMİYOR ULAN diye isyan ettiren dizi. Zekice kurguları ve karakter-oyuncu uyumuyla son derece başarılı bir yapım, keşke daha çok ilgi görse...

@zelenz

14 yıl önce

8 / 10

karizmatik karakterleri,surukleyiciligi,iyi muzikleri ve ozellile Gabriel Macht a inanilmaz yakisan roluyle biraz kiyida kosede kalmis oldukca kaliteli bir yapim.
SPOILER
GİRİŞ YAP
Şifremi Unuttum!

ÜYE DEĞİL MİSİNİZ?

HEMEN ÜYE OLUN
Aktivasyon Mailim Gelmedi!
ŞİFREMİ UNUTTUM
AKTİVASYON MAİLİ GÖNDER
ÜYE OL