6 ay önce
Into the Badlands dizisine yorum yazdı:
Aksiyon falan güzelde çatırt diye bitirmişler diziyi ortada göle sıçan manda gibi kalıyon
Into the Badlands dizisine yorum yazdı:
Aksiyon falan güzelde çatırt diye bitirmişler diziyi ortada göle sıçan manda gibi kalıyon
Öksüz Brooklyn filmine yorum yazdı:
Dedektif filmi diye açtık köy meydanına taze sıçılmış tezek çıktı
To the Lake dizisine yorum yazdı:
Zombi dizisi sanıp açtık sadece salgın çıktı bazı bariz mallıklar dışında çerezlik
Cowboy Bebop dizisine yorum yazdı:
Valla bu anime bu kadar puanı nasıl aldı anlamadım. Gerçekten aşırı sıradan bir anime. Konusu da içine çekmiyor
Bir Konuşabilse... filmine yorum yazdı:
Overrated berbat ötesi film. Ne anlatıyor belli değil 2 evli birey yiyişme derdi başka da bir bok yok izlemeyin