11 yıl önce
Vinyl dizisine yorum yazdı:
Afişe aldanıp Teoman için izleyecekseniz hiç izlemeyin. çok az sahnesi var.
Vinyl dizisine yorum yazdı:
Afişe aldanıp Teoman için izleyecekseniz hiç izlemeyin. çok az sahnesi var.
Louie dizisine yorum yazdı:
güldürürken kaşındıran bir dizi. kıllandırıyor da aynı zamanda. cidden.
Hayata Uyanmak filmine yorum yazdı:
bu filmi önerdiğim insanlar '' filmin konusu ne?'' diyolar. pencereyi açıp bi sigara yakıyorum