Across the Universe filmine yorum yazdı:
Filmde kullanılan şarkıların yorumları, özellikle 4-5 tanesi -benim için- tek kelimeyle nitelersek;leziz. Orijinalinden daha fazla beğendim hatta onları.Açılış sahnesi(jim sturgess - girl) tekrar tekrar izlenesi/dinlenesidir -tecrübeyle sabit.
Görüşleriniz bizim için çok önemli ve değerli...
Size cevap verebilmemiz için lütfen e-posta adresinizi yazın. Bilgileriniz sadece size cevap verme amacıyla kullanılacaktır.
ÜYE DEĞİL MİSİNİZ?
Açılış sahnesi(jim sturgess - girl) tekrar tekrar izlenesi/dinlenesidir -tecrübeyle sabit.