S
9 yıl önce
Deney filmine yorum yazdı:
Wonder Woman filmine yorum yazdı:
Senaryosunu sevip filmin kendisinden rahatsız olmuş biriyim, oyuncu seçimleri iyi olmamış. Başrol hadi neyse ama aresin karakterini oyuncuda yansıtamamışlar. Son savaş sahnesi bu yüzden rahatsız edici derecede kötü. Öte yandan senaryo, olan olaylar, özellikle filmin ilk kısmına bayıldım. Şu dönemki birçok süper kahraman filminden daha iyi şekilde ilerlemeyi başarmışlar. Ne diğer DC filmleri kadar aşırı ciddi ne de Marvel filmleri gibi komedi olayların akışını bozmamış. Yan karakterler gayet iyi oynamış. Filmin ikinci yarısında abartılı sahneler olabilir, nasıl olsa wonder woman samimi bir kahramandan ziyade süperman gibi tanrısal bir karakter. Bence şu döneme göre iyi bir film çıkartmışlar, ama eski süperkahraman filmlerinin yanında pek şansı yok.
Parçalanmış filmine yorum yazdı:
En başta james mcavoy'un oyunculuğu bir harika, zevk almanız için kesinlikle dublaj değil de orjinal izlemenizi tavsiye ederim. Kişilik bozukluğunu farklı yönlerden almış ve insanlara iyi (ve biraz abartılı) şekilde sunmuş, ama filmin konusu ve karakterleri zayıf kalmış. İzlerken sıkılmazsınız, ama insanlara izlemesini önericeğim kaliteli bir film de değil.
(Özellikle şu 3 kız, film boyunca birçok kez sinirimi bozmayı başardılar. Boş karakterli gerlim filmlerinden biri, üzücü.)
Öldüren Sis filmine yorum yazdı:
Her ne kadar efekleri ve kameramanın kamerayı sallayışı kötü olsada, etkileyici bir son.
Sex kısımları bir yönden mantıklı bir yönden saçmaydı, adamın yaratığa ilgi duyması, onda karısını görmesi saçma iken yaratığın içinde böyle bir "azgınlık" olması gayet normal. Sonuçta iç güdü, sevişmek istiyor merak ediyor ve kendini en yakın hissettiği tür insan. Sadece yaratığı ve erkeği birbirlerine aşık gibi gösterip olayı abartmışlar.