S
13 yıl önce
Düğün Dernek filmine yorum yazdı:
müthiş bi komedi.gene olsa gene izlerim.
İçimdeki Yangın filmine yorum yazdı:
filmin etkisinden 1 hafta çıkamadım yok böyle bi film.
Yüzüklerin Efendisi: İki Kule filmine yorum yazdı:
Hayatım boyunca onlarca film izledim ama en iyisi budur.Tek geçerim.muhteşem bi film.
Yalanlar Üstüne filmine yorum yazdı:
di caprio döktürmüş yine.film genel olarak akıcı.izlenmesi gereken bi film.