6 yıl önce
Kare filmine yorum yazdı:
Film eleştirisini o kadar iyi yapıyor ki farkına varmadıklarımızı gözümüze gözümüze sokuyor. Kapılıp bazen eleştiren bazen eleştirilen oluyorsun. Bunların yanında kamera kullanımı, oyunculuk, mekanlar hepsi çok güzel. İzlemezseniz bir şeyler kaçıracağınız kesin.