12 yıl önce
Manhattan'da Cinayet filmine yorum yazdı:
Hitchcock homage'ı olması ayrı güzel komediyi buna harmanlaması ayrı. Hitchcock sevenler kaçırmasın derim!
Manhattan'da Cinayet filmine yorum yazdı:
Hitchcock homage'ı olması ayrı güzel komediyi buna harmanlaması ayrı. Hitchcock sevenler kaçırmasın derim!
True Blood dizisine yorum yazdı:
Başlarda çok kötü olduğunu düşünüp zaman öldürmek için arada izlediğim bir diziydi. Ama diziyi bitirmiş biri olarak söyleyebilirim ki aşırı iyi. Dizinin sonu da bence cuk olmuş. Bu diziye pembe dizi muamelesi yapanlar büyük ihtimalle entrikalı son beklediler. Tam bir Amerikan dizisi ve tam da bir Amerikan son olmuş. Çok iyi de olmuş çok da güzel olmuş.