S
18 yıl önce
Dr. Garipaşk filmine yorum yazdı:
Kubrick'e berbat diyen fade'in ne sinemadan ne sinemacıdan zerre kadar anlamadığını işaret ettikten sonra yaptığı her türden filmi türünün en iyileri arasına sokan ustanın lezzetle izlenen filmlerinden biri daha diyebilirim...