11 yıl önce
Cosmos: A Spacetime Odyssey dizisine yorum yazdı:
başka türlü baktım bu sefer gökyüzüne
The Old Man filmine yorum yazdı:
çok büyük bir film izlemeyenlerin bir tarafı hep eksik kalır!!!
Kış Uykusu filmine yorum yazdı:
ne mutlu bize ana sütü gibi kendi dilimizde bize bizi anlatan bir yönetmene sahibiz
İtirazım Var filmine yorum yazdı:
hadi dedim bi yerleden yakalarım, çabuk pes etmem bir film izlerken ama yok nerde ...
Mandalina Bahçesi filmine yorum yazdı:
neden ivo gibi adamlar ülke yönetmezler? ayrıca margus çay sevmiyor !!
Bay Hiçkimse filmine yorum yazdı:
- kalırsam sen de benimle boğulursun.
+ yüzmeyi öğrenirim.
Being Flynn filmine yorum yazdı:
son yıllarda izlediğim en iyi robert de niro filmi güzeldi