P
13 yıl önce
Kayıp Oda dizisine yorum yazdı:
böyle yaratıcı, uzatılası hikayeler hık diye yarım yamalak kesildiği zaman sinir oluyorum. şöyle onikişer bölümden üç sezon cuk çekilseydi, başımızın üstüne koysaydık. izlemeyenler vakit kaybetmezler, doymazlar da.