11 yıl önce
Savaş ve Barış dizisine yorum yazdı:
gayet başarılı bir diziye benziyor, ilk bölümü harikaydı !
Savaş ve Barış dizisine yorum yazdı:
gayet başarılı bir diziye benziyor, ilk bölümü harikaydı !
Lucia filmine yorum yazdı:
uzun zaman oldu izleyeli, fakat filmin ismini görür görmez üzerimde bıraktığı etki yeniden canlandı, kıymeti bilinmemiş bir film olarak görüyorum.
Unfinished Business filmine yorum yazdı:
Tam çerezlik, gece uyumadan olur ya da yemek yerken arkadaşlarla atıştırmalık olur, ama olur izlenir.