12 yıl önce
Erken Ölen, Daha Uzun Süre Ölü Kalır filmine yorum yazdı:
Guguk Kuşu filmine yorum yazdı:
Mandariinid'i sevenler bu filmi de sever. ya da bu filmi sevenlerMandariinid'i.
Avukat filmine yorum yazdı:
İzlemekte geciktim biraz. Bugün yarın derken. Aşağılarda birinin dediği gibiGeorge Clooneykasmış da kasmış. Bu kadar abartılı "oynamasa" iyiymiş. Tiyatro kökenli mi acaba merak ettim.
Filmimiz başı sonu belli olmayan karmaşık(mış9 gibi ilerleyen yeni moda filmlerden (ki severim kendilerini). Ama bu olmamış maalesef. Ne diyim yani. Anlaşılmayacak bişey yok ama sıkılıp sağa sola bakınanlar anlamamakta haklı. Neyse işte. Öyle yani.
Bi de: Eğer benim tarayıcımdan kaynaklı bir durum değilse filme tıkladığımızdaGeorge Clooneyadı görünmüyor. İlginç. görmek için tüm oyunculara tıklamak gerekiyor.
Bad Grandpa filmine yorum yazdı:
"Recep İvedik izledik azçok güldüki, bunu da izleyelim gülelim, ne kaybedicem" hissiyatı içinde izlemeye başladım. Oflaya puflaya arada da güle güle ilerlerkeeeeeen ne oldu dersiniz. İhtiyar, torunuyla osurma yarışması yaparken duvara sıçıverdi. bu kadar "komedi" de bana fazla geldi.
The Necessary Death of Charlie Countryman filmine yorum yazdı:
Gayet güzel bir film. Olumsuz yorumlarına değer verdiğim için izlememi ertelememde katkısı olan tüm yorumcuları esefle kınıyorum.
Çocuk Pozu filmine yorum yazdı:
anne-oğul çatışmasını çok doğal bir biçimde ele almış. sıkmadan ilerleyen bir film olmuş.
doktorun adının ERDOĞAN olması ve bir ORHAN PAMUK kitabının hediye edilmesi durmu var (nobel almış diye de ayrıca belirtilmiş). ama kitap okunmamış :))) ilginç.
geri kalana kısmı çok çok iyi. ki geriye epey bir kısım kalıyor.