O
15 yıl önce
İşkence Tarikatı filmine yorum yazdı:
Film "İşkence Odası" olarak çevirilmiş dilimize.Filmin orjinal adı "şahit olmak"tan geliyormuş.Ölümden sonraki yaşama şahit olmakyaşarken ölü gibi olmak...İşkence göreniacı çekeni fevkalade görmek...Psikopatça ve oldukça ilginç bir filmdi...Etkilenmemek elde değil.Aynı zamanda kanlı sahnelerden hoşlananların da beğeneceği bir film.