N
17 yıl önce
Robin Hood filmine yorum yazdı:
Sevgili Hedefim filmine yorum yazdı:
Aslında konu güzel oyuncular güzel (Bill Nighy ve Emily Blunt ikilisi bile yeter aslında) ama yönetmen çekememiş pek.Zaten bi yerden sonra konudan çok Emily Blunt'ı takip etmeye başlıyorsunuz :) Daha iyi bir yönetmen ve kurguyla çok daha eğlenceli bi film olurdu kanaatindeyim.
Predators filmine yorum yazdı:
Farklı bi gezegen ve uzay gemisi olayı biraz abartılı olsa da ilk filmi severek izlemiş olan beni gayet tatmin etmiş filmdir efendim.İlk filmi izlerkenki tadı ve gerilimi yaşattı bana daha ne olsun.
!--SPOILER--!!--SPOILER--!!--SPOILER--!
İlk filmle ilgili göndermeler güzeldi.Mesela yakuzanın boş alanda samurai kılıcıyla predator'la kapışması ilk filmde çift bıçağıyla tek başına predator'ı bekleyen uzun saçlı latin abimizi hatırlattı.Yine Alice Braga'nın oynadığı karakterin diğer elemanlara olayın ne olduğunu anlatmasıyla ilk filmin özetini geçmesi de güzeldi.
Küçükken tv'de izlediğim ilk filmde kendisinden tiksindiren yüzü rüyamıza giren asıl predator abimizin bu sefer insanlara yardım etmesi de göz dolduracak cinsten bi olaydı.
!--SPOILER--!!--SPOILER--!!--SPOILER--!
Karakterler de çok klişe değildi hatta gayet iyilerdi.Yaşadıklerı yerde kendileri acımasız katiller/avcılar iken o gezegende av durumunda olmaları takdire şayan bir ironiydi (ciddi manada).
Adrien Brody'i sert adam ... DevamıFarklı bi gezegen ve uzay gemisi olayı biraz abartılı olsa da ilk filmi severek izlemiş olan beni gayet tatmin etmiş filmdir efendim.İlk filmi izlerkenki tadı ve gerilimi yaşattı bana daha ne olsun.
!--SPOILER--!!--SPOILER--!!--SPOILER--!
İlk filmle ilgili göndermeler güzeldi.Mesela yakuzanın boş alanda samurai kılıcıyla predator'la kapışması ilk filmde çift bıçağıyla tek başına predator'ı bekleyen uzun saçlı latin abimizi hatırlattı.Yine Alice Braga'nın oynadığı karakterin diğer elemanlara olayın ne olduğunu anlatmasıyla ilk filmin özetini geçmesi de güzeldi.
Küçükken tv'de izlediğim ilk filmde kendisinden tiksindiren yüzü rüyamıza giren asıl predator abimizin bu sefer insanlara yardım etmesi de göz dolduracak cinsten bi olaydı.
!--SPOILER--!!--SPOILER--!!--SPOILER--!
Karakterler de çok klişe değildi hatta gayet iyilerdi.Yaşadıklerı yerde kendileri acımasız katiller/avcılar iken o gezegende av durumunda olmaları takdire şayan bir ironiydi (ciddi manada).
Adrien Brody'i sert adam (aslında daha çok iyi kötü adam) rolünde görmek ayrı bi zevkti.Oynadığı karakter gerçeğe en yakın olandı.'Yaşamak için herşeyi yaparsın' lafıyla karakterini özetliyor zaten.Ayrıca sevgili Alice Braga'yı da daha çok filmde görmek isteriz.
A Takımı filmine yorum yazdı:
Çok eğlenceli olmuş bu film çok beğendim.Diziye olan saygılarından ötürü mü artık bilmem bütün oyuncular harika performans göstermişler.Çekimlerde baya eğlenmişler anlaşılan.Bir de en çok Sharlto Copley'i merak ediyordum.District 9'dan sonra takibe aldığım bu sevimli adam yine "deli" bir oyunculuk sergilemiş.Ayrıca Güney Afrikalı muhabir taklidi yapması güzel bir gönderme olmuş kendisine.
Tabi senaryo olarak bir takım boşluklar mevcut.Misal o kadar karmaşada B.A'in motorsikleti nerden bulduğu gibi.Yine de bunların üzerinde fazla durmamak gerek.Sonuçta eski günleri yad eden eğlenceli ve gayet iyi çekilmiş bir aksiyon filminden fazla realist ve fazla ciddi olmasını bekleyemeyiz.
Tanrıkent filmine yorum yazdı:
Çok geç izlediğim için kendime kızdığım harikulade film.
Brezilya ya da genel olarak Güney Amerika sinemasının da yüz akıdır.
The Ghost Writer filmine yorum yazdı:
Buram buram Chinatown tadı aldığım Roman Polanski güzelliği.Yalnız -özellikle ilk yarısı- sakin ilerleyen bir film.Bu yüzden herkesin beğenmesi beklenmemeli.
Aşka Ruhunu Kat filmine yorum yazdı:
Film herşeyiyle çok güzel ancak Anna Bederke ayrı bi güzel itiraf etmek gerekirse.
Oyunculuklarıyla, eğlenceli senaryosuyla ve tabiki muhteşem müzikleriyle başarılı bir Fatih Akın filmi.
Ölümsüz filmine yorum yazdı:
Bir Bryan Singer olsa ya da David Fincher, böyle bir senaryoyu öyle muhteşem bir kurguyla sunarlardı ki tadından yenmezdi.Bazen holywood'a kızıyoruz da adamlar iyi iş çıkarıyorlar bu tarz hikayelerle kabul etmek lazım.
Neyseki Jean Reno gibi bir efsane var da onun sayesinde ortalama üstü bir film izleyebiliyoruz.
Elveda Lenin filmine yorum yazdı:
Yani ne denebilir ki...Harika bir film.Bittikten sonra oturduğum yerden kalkamadım bir süre.
!--SPOILER--!!--SPOILER--!!--SPOILER--!
O son sahneler -Annesinin öğrendiği halde farkettirmemesi- fena halde içimi burktu.
!--SPOILER--!!--SPOILER--!!--SPOILER--!
The Disappearance of Alice Creed filmine yorum yazdı:
Çok iyi bir film.En ince ayrıntısına kadar hazırlanmış kaçırma planı ve gerçekçiliğiyle hem senaryo hem de filmde yer alan üç oyuncunun birbirinden güzel performansları filmi izlenebilir kılmaktan öteye götürmüş.
!--SPOILER--!!--SPOILER--!!--SPOILER--!
Görünüşte her şeyi düşünülmüş bir kaçırma planının twist üstüne twist gelmesiyle kontrolden çıkması gerilimin artmasına yol açıyor ve bu noktadan sonra filmin sonuna kadar ne olacağını tahmin edemiyoruz.
!--SPOILER--!!--SPOILER--!!--SPOILER--!
Gemma Arterton'ın oynadığı diğer yüksek bütçeli filmlerinden (Prince of Persia fena olmasa da, Clash of The Titans'tan) çok daha iyi bir seyirlik olduğunu söyleyebilirim.
Neyseki üstad Ridley Scott bir efsanenin başlangıcını, epik bir hikayeyi nasıl anlatması gerektiğini, saçma sapan yorum yapanlardan daha iyi bildiğinden adını gördükten sonra filmle ilgili kafamızda herhangi bir şüphe kalmıyor.
Benim gibi sinemada izlemeyenler mümkünse director's cut versiyonunu edinsin.Evet uzun ama böylesine epik bir hikaye 90 dakikaya sığdırılamaz zaten.Özellikle de efsanenin başlangıcını anlatıyorsanız.
Oyunculuklarından hikaye anlatımına, kurguya kadar herşeyiyle dört dörtlük bir film olmuş.İkinci bir Gladiator değil elbet.Zaten Gladiator'le arasındaki farkları düşündüğümüzde sırf Ridley Scott'ın diye karşılaştırmak saçma olur.