N
16 yıl önce
Behzat Ç.: Bir Ankara Polisiyesi dizisine yorum yazdı:
gerçekten samimi ve alışık olduğumuzdizilerin dışında bir senaryoya sahip. sıradan değil bir kere. izlerken yardıra yardıra güldürmüyor belki ama sürekli bir tebessüm halinde izliyorsunuz.karakterleri kendinize yakın hissediyorsunuz, benimsiyorsunuz.. izleyin, izlettirin la.