14 yıl önce
Maymunlar Cehennemi: Başlangıç filmine yorum yazdı:
Film çok güzeldi ilk bölümleri daha çok sıcacık bir film gibi sonrada gerilimi yükseldi. Filmin sonunda o maymun konuştu sanki :) Çok güzeldi
Maymunlar Cehennemi: Başlangıç filmine yorum yazdı:
Film çok güzeldi ilk bölümleri daha çok sıcacık bir film gibi sonrada gerilimi yükseldi. Filmin sonunda o maymun konuştu sanki :) Çok güzeldi
Ekspres Kasa filmine yorum yazdı:
Müziklerine bayıldım. Basit ve sıradan bir film olmasına rağmen izlerken eğlendim bazı bölümlerinde. Hayata olumlu bakın. Samimi bir film :)
Babamın Penguenleri filmine yorum yazdı:
İzlediğim en güzel filmlerden biriydi. Penguenler çok tatlıydı. Bu filmi tekrar izleyebilirim. Eğlenceli, samimi, hoş bir film.
Mükemmel Oyun filmine yorum yazdı:
Film çok güzel ve heyecanlı. İzlemeyenler düşünmeden izlesinler pişman olmayacaklar.
Yukarıdaki Tehlike filmine yorum yazdı:
Film çok güzeldi. Bence film heyecanlıydı sonuna kadar ben sıkılmadan izledim.
Güneşin Karanlığında filmine yorum yazdı:
Farklı ve kendini izleten bir yapıya sahip. Ben çok sevdim senaryosu çok iyi bir şekilde kurgulanmış.
Oyunbozan Ralph filmine yorum yazdı:
Dün gece uyku tutmayınca bunu izlemek istedim. Renkli, hoş, sevimli, eğlenceli bir animasyondu.
Kızgın Güneş filmine yorum yazdı:
Hayranlıkla izlediğim filmlerden biriydi. Uzun zaman geçmesine rağmen aklıma iyi bir şekilde yer edinmiş anlamlı hoş bir film.
Barselona, Barselona filmine yorum yazdı:
Biraz tuhaf bir filmdi ama konusu bakımından güzeldi. Woody Allen kaç yaşında bilmiyorum ama halen iyi senaryolar yazıyor.
Zombilerin Şafağı filmine yorum yazdı:
Film bence hem ürküten hemde eğlendiren bir yapıya sahip. Son bölümünü çok komik yapmışlar. Tavsiye ederim, iyi seyirler.