5 ay önce
D.I.S.C.O. filmine yorum yazdı:
Sihirli Annem, Hepimiz Biriz filmine yorum yazdı:
valla ayıp olmuş bence. birçok konuda ayıp. nasıl bu kadar düşük bir kalitede üretim yapılabilir... türkiye'de yok mu bu işi bilen diye cringe olarak izledik. hele defne joy foster'ın sonda 'freeze' yaptığınız sahne... Kadının daha güzel bir anını dondurabilirdiniz onu bile becerememişsiniz. vallahi işi bilmeyen biri yapmış, oyuncuların BUNU kabul etmek durumunda kalması kadar üzücü bir şey daha yok. adamın diğer filmlerine bakınca anlaşılıyo, çakala film yapan adam bu. rezil bir İŞ
Cleopatra filmine yorum yazdı:
ikinciye izledim yeniden, prodüksiyon hikayelerini öğrenince. tekrar izlemek için 12 yıl bekleyebilirsiniz. 4 saat 11 dakikalık bir versiyonunu izledim iki günde bitiyo
Tehlikeli Bölge filmine yorum yazdı:
of çok kötüydü. sinemada gittik ve üzüldüm resmen. hiç olmamış ya.
Tur Rehberi filmine yorum yazdı:
başrol farklı biri olsaydı ne güzel olurmuş. adam cidden çok yeteneksiz. komik biri de değil bence.
Her Şeyin Başı Merkür filmine yorum yazdı:
'hatewatching' yapılamayacak kadar kötüydü. valla tadım kaçtı.
Pamuk Prenses filmine yorum yazdı:
aman allahım. yazık, harcanan her kuruşa da emeğe de yazık.
Kalender Pide filmine yorum yazdı:
artık niye güzel film yazamıyorlar, niye hep bir olmamışlık. kötü ya, kötü.
soundtrack'ini gora'ya benzeten bir biz değilizdir diye düşünüyorum. 4 saniye sonra değişiyor resmen, başı aynı.