6 yıl önce
Birdman veya Cahilliğin Umulmayan Erdemi filmine yorum yazdı:
Tek bir dilek hakkım olsa, onu da bu filmin kamera arkasında olmak için kullanılırdım.
Birdman veya Cahilliğin Umulmayan Erdemi filmine yorum yazdı:
Tek bir dilek hakkım olsa, onu da bu filmin kamera arkasında olmak için kullanılırdım.
Bir Zamanlar... Hollywood'da filmine yorum yazdı:
Tarantino reis sadece Beverly Hills’e hitap eden bir film yapmak istemiş ve yapmış. Biz diğerleri de sahnesinden, sahnede kullandığı materyalden, kurduğu cümleden mesajlar çıkartmaya çalışarak nasiplenmeye çalışacağız anlaşılan. Ne diyeyim, vardır bir bildiği reisin.
Joker filmine yorum yazdı:
Sigarayı yeni bırakmışsanız şayet, izlemenizi tavsiye etmiyorum. Joaquin Phoenix öyle güzel içmiş ki namussuz, insanın canı çekiyor resmen :) Güzel bir Joker üçlemesinin başlangıcı olmuş.
Marriage Story filmine yorum yazdı:
Boşanma sürecinde olan çiftlere izlettirmek lazım. Boşanmadan sonra keşke dememek için. Uzun zamandır başucuna film eklememiştim. Ne iyi geldi...
Hep Yek 3 filmine yorum yazdı:
Şunu seyrettin diye kültür bakanlığını mahkemeye versen kazanırsın herhalde.
Şansımı Seveyim filmine yorum yazdı:
Şuna harcadığınız paraya yazık, günah. İnsan seyrettim demeye utanır.
Oldu Mu Şimdi? filmine yorum yazdı:
Şu filme harcanan parayla umumi tuvalet yapılsa daha faydalı olabilirdi. Anlamadığım şey hiç mi kimse uyarmadı yapmayın etmeyin diye.
Kelebekler filmine yorum yazdı:
Bayılıyorum böyle filmlere. Sıfır aksiyon olsun bütünüyle diyalog olsun razıyım. Hele bir de iyi oyunculuklarla. Mis mis.
Türk İşi Dondurma filmine yorum yazdı:
Ya bu şive işlerine bulaşmasak mı acaba. Yarıda bırakmamak için çaba sarf ediyorum resmen. Ne kostüm ne dekor ne oyunculuk... Ele gelen hiç bir şey yok maalesef.