M
12 yıl önce
Dracula: Başlangıç filmine yorum yazdı:
İzledim ve hayal kırıklığına uğradım. Türk milliyetçisi değilim, hikayenin o kısmına takılmıyorum ama birbram stoker's dracula filminde aldığım tadı alamadım. Ne efektleri ne hikayesi olmamış bir dracula efsanesi yaratılmış sanki. Vlad la ilgili anlatılan hikayenin bir kısmı doğru. Osmanlılar macar kralının uslu durmasını sağlamak için oğullarını ondan alıyor. Hikayenin bundan sonraki kısmında Vlad Osmanlılardan kaçıp Türk lerden nefret eden bir adam haline geliyor.Kısaca bunun dışında anlatılan ve drama katılan kısmı tabi ki kurgu. Tarihi gerçekçiliğini işin dışında bırakıyorum. Hikaye çok büyük hayal kırıklığı oldu benim için. Evde oturulup izlenebilir kısaca ama sinemaya gitmeye değmez.