Mosul filmine yorum yazdı:
Tatmin etmedi...
Senden Bana Kalan filmine yorum yazdı:
Güzeldi güzel..
Non-Stop filmine yorum yazdı:
Beklentiyi çok üst düzeyde tutmadan izlerseniz bence güzel bir film. Ben seviyorum böyle mesajlı gerilimleri :)
Donma Noktası filmine yorum yazdı:
İzlenebilir ama çokta birşey beklemeyin.
Görüşleriniz bizim için çok önemli ve değerli...
Size cevap verebilmemiz için lütfen e-posta adresinizi yazın. Bilgileriniz sadece size cevap verme amacıyla kullanılacaktır.
ÜYE DEĞİL MİSİNİZ?