Drinking Buddies filmine yorum yazdı:
bana yaranamamış bir film. evet sonunda bir klişeye gitmemiş ama keşke gitseymiş dedirtiyor insana. havada kalan, gereksiz çok fazla sahne vardı.eğer siz de benim gibi filmin afişine kanıp "oo dört içici kafadar" diye düşündüyseniz, filmden bütün beklentilerinizi sıfıra indirmelisiniz.
Görüşleriniz bizim için çok önemli ve değerli...
Size cevap verebilmemiz için lütfen e-posta adresinizi yazın. Bilgileriniz sadece size cevap verme amacıyla kullanılacaktır.
ÜYE DEĞİL MİSİNİZ?
eğer siz de benim gibi filmin afişine kanıp "oo dört içici kafadar" diye düşündüyseniz, filmden bütün beklentilerinizi sıfıra indirmelisiniz.