15 yıl önce
Aşktan da Üstün filmine yorum yazdı:
dünyanın en güzel kadını sanırım bergman.bu filmini de izleyince daha net bir kararım oldu bu konuda. cary grant'tada tam bir don draper havası var.ikisinin bu filmde gerçekten aşık olmadıklarına inanamam. okadar gerçekler ki. bergman dokunsan kırılıcak incinecek gibi. cary grant'ın bakışları ise "bir kadının tutkunu olmak böyle bişey olsa gerek" dedirtiyor. diğer hitchcook filmlerine göre çok basit bir konusu var belki ama ne kadar yanlış olsa da filmin türkçeye çevrilmiş ismindeki gibi film bitince hissettiğiniz şey daha çok "aşktan da üstün" birşeyler olarak zihninize kazınıyor.