14 yıl önce
13 filmine yorum yazdı:
Daha çok karakterler üzerine yoğunlaşmış, soft gerilim bir fransız filmi. Genel olarak durgun bir film olsada, siyah beyaz, düşük bütçeli tam bir orjinal yapım. Hollywood klişelerinden uzak, o yüzdendir ki, hollywood tarzı gerilim filmlerine alışkın bünyeler böyle filmleri çok beğenmez ama benim için gerçek sinema böyle filmlerdir; olayı çok abartmayan (fantastik bile olsa ve bu arada fantastik öğe bu filmde yok, şaşırtmaca olmasın) ve nasıl hissettireceğini iyi bilen.