K
16 yıl önce
Felekten Bir Gece Daha filmine yorum yazdı:
Kader Ajanları filmine yorum yazdı:
çok güzel işlenebilecek bir hikayeyi yılışık bir aşk filmine dönüştürmüşler...
Ironclad filmine yorum yazdı:
standart orta çağ ingiliz amerikan filmlerine örnek.son zamanların trendi olan bol kanlı sahne geleneğini devam ettirme niyetini taşısa da estetik değil sahneler.
her zamanki gibi muhteşem ingiltere doğa manzarası eşliğinde izlenen filmde can sıkılmadan geçen 2 saatin sonunda aklınızda çok bişey kalmadan geçip gidersiniz..
Kurtuluş Günü filmine yorum yazdı:
4 temmuzun dünya kurtuluş günü olduğunu idda eden gereksiz politik filmdir.
Timsah: Nehrin Dişleri filmine yorum yazdı:
5 para etmeyen canavarlı filmlerden bir tane daha işte..
Robin Hood: Hırsızlar Prensi filmine yorum yazdı:
efsane olmuş şarkıyı barındıran filmdir.onun dışında da çok izlenebilitesi yoktur.
Quantum of Solace filmine yorum yazdı:
sadece bond,james bond hayranları izlesin.başka da bişey demiyorum..
Terminatör: Kurtuluş filmine yorum yazdı:
bişeylerin eksik kaldığı terminator halkasıdır.ne bileyim terminator filmi izliyorum havası vermedi bana.belki çok şey bekledim.ama hakkım değil miydi benimde zevk almak izlediğim filmden.olmadı bale olmadı..
Transformers 2 : Yenilenlerin İntikamı filmine yorum yazdı:
ilk filmin etkisinden kurtulamayan devam filmi.zaten belliydi megatronun ikinci filmde tekrar canlanacağı bu kadar da bariz olmaz be kardeşim.ayrıca aksiyon sahnelerinde kavga eden robotlar demek için kartal gibi gözlere sahip olmak gerekiyor çünkü ayırt etmek ciddi anlamda zor.birde eğlence olsun komiklik olsun diye saçma sapan ikizleri filan koymuşlar ki hiç olmamış.
amerikan film ritüellerini ( kolejde ki yurt manzaraları filan) de koymuşlar ki her kitleden izleyici çekelim.
hikaye akıcı değil,klişeler bol ki buna rağmen hala onun üstüne oturtulmaya çalışılan hikaye..off olmamış kısaca..