Gölge Oyunu filmine yorum yazdı:
bence çok başarılı akıp gidiyor film çok beğendim.özellikle mekan çok iyi :))
Görüşleriniz bizim için çok önemli ve değerli...
Size cevap verebilmemiz için lütfen e-posta adresinizi yazın. Bilgileriniz sadece size cevap verme amacıyla kullanılacaktır.
ÜYE DEĞİL MİSİNİZ?
özellikle mekan çok iyi :))