K
16 yıl önce
Gerçeğin Parçaları filmine yorum yazdı:
Ben de birçoğu gibi Oskar'a aday olmasının hatırına izledim. Film bittikten sonra acaba benim göremediğim bir şey mi var zannettiğim ama aslında hiçbirşeyin olmadığı saçma sapan bir film...