12 yıl önce
Angel-A filmine yorum yazdı:
Aynaya bak ne görüyorsun...Her zaman yanında olacak insanı, aşkı.. Gökyüzü ve yeryüzü dahi aşka engel olamıyor sanırız... Denizden asla korkmayacak bir istiridye kadar izlenmeye değecektir her saniyesi ile...