13 yıl önce
Erkek Tarafı 'Testosteron' filmine yorum yazdı:
Filmde yapılmış bazı tesbitler gayet güzel ve komikti.Ama başarısız bir tiyatro-film uyarlaması olmuş.Replikler direk tiyatro replikleriydi ve kulak tırmalıyordu.Filmin neredeyse tamamı tek bir sahnede geçiyor ve sıkılıyorsunuz.Tek sahnede geçen filmleri yönetmen pek anlayamamış gibi.Normalde sürükleyici bu tarz bir çok film vardır.Bknz. the man from earth