Silahlar filmine yorum yazdı:
Güzel başlayan ama sonu maalesef çok basit ve ani biten bir film olmuş böyle güzel bir konu ve filmin ilk 1 saatine yazık olmuş.
Görüşleriniz bizim için çok önemli ve değerli...
Size cevap verebilmemiz için lütfen e-posta adresinizi yazın. Bilgileriniz sadece size cevap verme amacıyla kullanılacaktır.
ÜYE DEĞİL MİSİNİZ?