12 yıl önce
Son Umut filmine yorum yazdı:
Son zamanlarda izlediğim en kötü filmlerden biri.
Şarküteri filmine yorum yazdı:
''Hiç kimse tamamen kötü olamaz; ya onları şartlar kötü biri yapmıştır ya da kötü işler yaptıklarını bilmiyorlardır.''
Dünyalılar filmine yorum yazdı:
''If i could make everyone in the world see one film, i' d make them see Earthlings.'' demiş Peter Singer.